Skip to main content

Pošto se čamci i motori veom brzo prodaju, zamenjuju i otkupljuju, na ovom sajtu se nalaze uglavnom primeri prodaje i potražnje u skorašnjem periodu. Zato vas molimo da na osnovu vaših želja i primera sa ovog sajta, zatražite trenutnu ponudu ili da nas pozovete, radi dogovora…

VEČITA DILEMA 2 ILI 4 TAKTA, DUGA ILI KRATKA, NOV ILI POLOVAN…

Dileme nema,ako zatražite savet naših stručnjaka i servisera. Naravno savet je besplatan, a glava ne boli….

Dvotaktni vanbrodski motori, kod nas popularan naziv pente proizvodili su se u rasponu snage od 1,1 do 228 kW snage. Zbog odsustva ventila, bregaste osovine, kartera za ulje i drugih delova, dvotaktni motori su lakši od četvorotaktnih iste snage.
Do sada neprevaziđena konstrukcija TOMOS penti i dalje hara Savom, Dunavom, Tisom,Tamišem…

Reklamni plakat (1995. g),  TOMOS 4 TRAVELER sa rezervoarom  i TOMOS 4.

Naravno od kada je Honda prva uvela četverotaktni model, većina proizvođača ima 4-takta u osnovnoj ponudi.
Prednost je gotovo upola manja potrošnja i manje zagađenje, pošto ova generacija motora troše isključivo bezolovni benzin. Za razliku od dvotaktnih motora,  kod četvorotaktnih motora ulje sipate u karter. Ovi motori su se pokazali kao pouzdano i ekonomično rešenje.
Ali ako pogledate unutar servisa, mnogo je više četverotaktnih motora – od elektronike do beznadežne zamenske plastike.
I na kraju savet, pre kupovine polovnog motora, nisu vam dovoljen četvero očiju, jer po Marfijevom zakonu, uvek se gasi na sred plovnog puta.
Naš savet je besplatan !

 

Izrada CDI paljenja za Johnson CD2 i CD3

 

Servis, prodaja, zamena i otkup vanbrodskih motora
Prodaja polovnih vanbrodskih motora, potpuno repariranih. Prodaja polovnih motora raznih modela i veličina.
Zamena i otkup vanbrodskih motora, staro za novo, veliko za malo, malo za veliko…
Javite nam šta imate i šta želite, a mi ćemo se maksimalno potruditi da vam pomognemo i da sarađujemo na obostranu korist!